Jäsenedut

Yhdistyksen jäsenenä saat useita erilaisia etuja. Tarjoukset koskevat uusia tilauksia ja jäsenkortti on esitettävä.

1. Icare Finland Oy:n jäsenetu

Icare Finland Oy tarjoaa Glaukoomayhdistyksen jäsenille 150 euron alennuksen iCare HOME2 silmänpaineen kotimittarista. Etu on käytettävissä verkkokaupassa osoitteessa www.silmanpaine.fi/kauppa
Etua varten tarvitaan koodi, joka on näkyvillä Glaukoomayhdistyksen nettisivujen Jäsensivuilla, joille kirjaudutaan omilla jäsentunnuksilla glaukoomayhdistys.fi -sivujen oikeasta yläkulmasta avautuvalla kirjautumissivulla: käyttäjätunnus on oma jäsenumero (neljä numeroa) ja oletussalasana on oma postinumero. Salasanan voi ensimmäisen kirjautumisen jälkeen vaihtaa. Jos et pääse kirjautumaan jäsenosioon tilaa uusi salasana sähköpostiisi tai ota yhteyttä yhdistyksen toimistoon. Jäsensivuilta koodi löytyy kohdasta: Aineistot jäsenille >Alennuskoodi iCareHOME2 kotimittarin ostoon

Joulukampanja 2021

Icare Finland Oy tarjoaa Glaukoomayhdistys ry:n jäsenille 10.11.-31.12.2021 joulukampanjaetuna 200 euron alennuksen iCare HOME2 -kotimittarista. Katso kampanjakoodi glaukoomayhdistys.fi -sivujen Jäsensivuilta kohdasta: Aineistot jäsenille >Alennuskoodi iCareHOME2 kotimittarin ostoon

Lisää iCare HOME2-kotimittarista ja jäseneduista arkisin klo 8-16 numerosta: 020-730 8080/Asiakastuki tai sähköpostilla: asiakastuki(at)icare-world.com

Icare home -logo. Icare home  on silmänpaineiden kotimittari.

2. Ostoksille Annansilmät-Aittaan

Annansilmät-Aitta myöntää Glaukoomayhdistyksen jäsenille 15% alennuksen normaalihintaisista tuotteista.
Alennuksen saa näyttämällä jäsenkorttia myymälässä, joka sijaitsee Palvelukeskus Iiriksessä osoitteessa Marjaniementie 74, Helsinki. Myymälä on avoinna arkisin kello 10-17 ja lauantaisin kello 10-15. Kesäaikana aukioloissa saattaa olla poikkeuksia.

Myymälästä löytyy laadukkaita, näkövammaisten valmistamia Annansilmät-tuotteita, joita ovat muun muassa korit, harjat, rottinkikalusteet ja kynttilät. Lisäksi myymälästä löytyy muun muassa lahjatavaraa ja sisustustuotteita sekä keittiö- ja saunatuotteita. Annansilmät-Aitan tuotteisiin voi tutustua netissä osoitteessa www.annansilmat.fi. Verkkokaupasta ei kuitenkaan voi tilata tuotteita jäsenetuhintaan. Jäsenedun hyödyntämisestä verkkokaupasta on sovittava erikseen sähköpostitse simo.parviainen(at)annansilmat-aitta.fi

3. Kysy silmälääkäriltä

Silmätautien erikoislääkäri Anna-Ulrika Sarikkola vastaa Glaukoomayhdistyksen jäsenten esittämiin kysymyksiin glaukoomasta. Lähetä kysymyksesi lääkärille tästä linkistä:

Vaihtoehtoisesti voit lähettää kysymyksen sähköpostilla osoitteeseen: toimisto(at)glaukoomayhdistys.fi

Vastattaviksi ja nettisivuillamme esille nostettaviksi valitaan sellaisia kysymyksiä, joista on apua mahdollisimman monelle.  Lääkäri ei voi tehdä diagnoosia tai vastata henkilökohtaiseen terveydentilaan liittyviin kysymyksiin.

Silmälääkärin vastauksia voit lukea kirjautuneena jäsensivuille. Sivuille kirjaudutaan omilla jäsentunnuksilla: käyttäjätunnus on oma jäsenumero (neljä numeroa) ja oletussalasana on oma postinumero. Salasanan voi ensimmäisen kirjautumisen jälkeen vaihtaa.

4. Silmäaseman jäsenedut

Silmäasema Oy tarjooa Glaukoomayhdistys ry:n jäsenille ja perheenjäsenille jatkuvina jäsenetuina:

Maksuttomat silmänpainemittaukset
Maksuttomat optikon näöntarkastukset

Kampanjaetuina:
VIP-kampanjatarjouksia kaksi kertaa vuodessa. Kampanjatarjousten ajankohta ja sisältö ilmoitetaan aina erikseen.

Jatkuvat edut kampanjoiden ulkopuolella ovat:

• Normaalihintaiset silmälasit 30% alennuksella
  • Normaalihintaiset aurinkolasit 20% alennuksella
  • Piilolasit myymälästä ostettuna 25% alennuksella
  • Silmien rakennekuvaus hintaan 59 euroa (normaali hinta 79 euroa)
  • Silmäaseman sairaalan silmäleikkauksessa käyneille Ray Ban -merkkiset aurinkolasit maksutta (arvo 179 euroa)

Lue lisää osoitteesta: www.silmaasema.fi

Silmäaseman logo

5. Instrumentariumin, Nissenin ja KEOPS-optiikan jäsenedut

Instrumentarium, Nissen ja KEOPS-optiikan liikkeet tarjoavat Glaukoomayhdistys ry:n jäsenille ja perheenjäsenille

Maksuttomat optikon näöntarkastukset ja silmälasimääräykset sekä

• Silmänpainemittaukset hintaan 5 euroa
  • Normaalihintaiset silmälasit 40% alennuksella
  • Normaalihintaiset aurinkolasit 40% alennuksella
  • Normaalihintaiset piilolinssit 25 % alennuksella
  • Piilolasitarkastukset veloituksetta (optikon suorittama piilolinssitarkistus, opetus, koelinssit ja jälkitarkastus)
  • Silmänpohjankuvaus hintaan 20 euroa (normaali hinta 45 euroa)
  • Laajennettu näöntutkimus 35 euroa (normaali hinta 60 euroa)

Tarjousten alennusprosentteja ei voi yhdistää myymälöiden kampanjatarjouksiin. Tarjoukset ovat voimassa toistaiseksi kaikissa Instrumentariumin, Nissenin ja KEOPS-optiikan myymälöissä.

Lue lisää: www.instru.fi,  www.nissen.fiwww.keops.fi

Instrumentariumin logo
Nissen logo

6. Optikkoliike Huittisten Näkökeskuksen jäsenetu

Optikkoliike Huittisten Näkökeskuksen kolme myymälää tarjoavat yhdistyksen jäsenille sekä heidän perheenjäsenilleen maksuttomat silmänpainemittaukset.

Liikkeet sijaitsevat Huittisissa, Sastamalassa ja Kokemäellä osoitteissa:

Huittisten Näkökeskuksen logo

7. Silmäsairaala Valon jäsenetu

Silmäsairaala Valo Helsinki ja Silmäsairaala Valo Kouvola tarjoavat Glaukoomayhdistys ry:n jäsenille etuna toimistomaksun maksutta (normaali hinta 18,50 euroa) jäsenkorttia näyttämällä. Toivomme, että esität jäsenkorttisi jo ilmoittautumisvaiheessa.

Lisää kotisivuilta osoitteesta: www.silmasairaalavalo.fi

8. Synsamin jäsenedut

Synsam tarjoaa Glaukoomayhdistys ry:n jäsenille ja perheenjäsenille:

• Maksuttomat silmänpainemittaukset optikolla
  • Maksuttoman optikon näöntutkimuksen
  • Silmälasit (sisältää kehykset, linssit ja hiontatyön) 30% alennuksella
  • Aurinkolasit ilman voimakkuuksia 25% alennuksella
  • Piilolasit 25% alennuksella
  • Synsamin Lifestyle -sopimukseen 20% alennuksen kuukausimaksusta

Etuja ei voi yhdistää muihin alennuksiin tai Synsam -myymälöiden kampanjaetuihin. Edut ovat voimassa kaikissa Synsam-liikkeissä. Lue lisää kotisivuilta osoitteesta: www.synsam.fi

Synsamin logo

9. Sanoman jäsenedut

Sanoma tarjoaa Glaukoomayhdistys ry:n jäsenille alennuksia määräaikaisista aikakauslehtitilauksista. Mukana muun muassa Kodin Kuvalehti, Me Naiset, Hyvä Terveys, ET Terveys ja Aku Ankka. Alennukset jopa 40% normaalihinnoista. Voit tilata lehden myös lahjaksi.

Huom! Lisätietoja lehtialennuksiin löytyy www.glaukoomayhdistys.fi -kotisivujen jäsenosiosta, johon kirjaudutaan kotisivujen etusivulta omilla jäsentunnuksilla: nelinumeroinen jäsennumero löytyy omasta jäsenkortista ja salasana on oma postinumero. Salasanan voi vaihtaa ensimmäisellä kirjautumiskerralla.

Sanoman kuvituskuva, jossa eri lehtien kansia ja pallossa tieto lehtitilausten jopa 40% alennuksista.